Per dinsdag 5 september stoppen T-Mobile en Tele2 als merk in Nederland en gaan deze verder onder de naam ODIDO.

Heb je nu een abonnement van T-Mobile of Tele2? Geen zorgen, deze blijft gewoon doorlopen onder dezelfde voorwaarden en met dezelfde prijs, alleen de naam veranderd in ODIDO. Op de eerstvolgende factuur zal ODIDO bovenaan de factuur staan, en ODIDO Netherlands BV zal de factuur incasseren. Voor de rest verandert er voor jou als klant niets. Heb je T-Mobile of Tele2 klantvoordeel in combinatie met bijvoorbeeld een T-Mobile Thuis of een Ben abonnement? Ook hier veranderd niets voor jou als klant, dit zal vanaf heden ODIDO Klantvoordeel heten.

Uiteraard kun je bij Welcom terecht voor al je vragen over je huidige T-Mobile of Tele2 abonnement. Wil je je T-Mobile of Tele2 abonnement verlengen? Dat kan! Bij Welcom kan je je huidige T-Mobile of Tele2 abonnement 4 maanden voor afloop van je contract verlengen met de nieuwe ODIDO Unlimited abonnementen. Kom langs bij Welcom en we kijken samen naar het abonnement wat het beste bij jou past. Wil je vanwege deze verandering overstappen? Ook daarmee kunnen we je helpen. Bij Welcom geven wij je onafhankelijk advies met de keuze uit de beste aanbiedingen van alle netwerken of je nu wilt besparen met een voordelige Sim Only of op zoek bent naar een goede Smartphone deal!

Maak een afspraak bij Welcom bij